Jótállás, szerviz és reklamációk
Gyakran ismételt kérdések a garanciával, szervizzel és reklamációkkal kapcsolatban:
Biztosítanak garanciát az önök által forgalmazott termékekre?
- természetesen, a minimális garancia a törvény szerint 24 hónap, ha egy termék hosszabb garanciával rendelkezik, azt mindig feltüntetjük a leírásában
Önök hivatalos forgalmazói az általuk kínált márkáknak?
- a nurolo s.r.o. nem hivatalos forgalmazó, azonban megbízható forgalmazóktól vásárolunk, és rendszeresen ellenőrizzük a termékek eredetiségét.
Végeznek garanciális és garancián túli javításokat?
- igen, rendelkezünk egy szervizháttérrel, ahol tapasztalt órásmesterek dolgoznak, akik a legtöbb hibát képesek kijavítani.
Hogyan kell eljárni garanciális vagy garancián túli javítás esetén?
Bármilyen probléma esetén a vásárolt termékkel kapcsolatban kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@istimo.com e-mail címen. Küldünk önnek egy kódot, amellyel a terméket a Packeta szolgáltatáson keresztül visszaküldheti.
A garancia nem terjed ki a következőkre:
- a normál használatból eredő hibák
- a termék nem rendeltetésszerű használata
Kérjük, a visszaküldött terméket gondosan csomagolja be, és mellékeljen egy hibaleírást.
Ha saját futárral szeretné visszaküldeni a terméket, a cím:
nurolo s.r.o.
Hněvkovského 30/65
61700 Brno
Csehország