📦 Ingyenes szállítás 30 000 Ft-tól

Jótállás, szerviz és reklamációk

Gyakran ismételt kérdések a garanciával, szervizzel és reklamációkkal kapcsolatban:

Biztosítanak garanciát az önök által forgalmazott termékekre?

  • természetesen, a minimális garancia a törvény szerint 24 hónap, ha egy termék hosszabb garanciával rendelkezik, azt mindig feltüntetjük a leírásában

Önök hivatalos forgalmazói az általuk kínált márkáknak?

  • a nurolo s.r.o. nem hivatalos forgalmazó, azonban megbízható forgalmazóktól vásárolunk, és rendszeresen ellenőrizzük a termékek eredetiségét.

Végeznek garanciális és garancián túli javításokat?

  • igen, rendelkezünk egy szervizháttérrel, ahol tapasztalt órásmesterek dolgoznak, akik a legtöbb hibát képesek kijavítani.

Hogyan kell eljárni garanciális vagy garancián túli javítás esetén?

Bármilyen probléma esetén a vásárolt termékkel kapcsolatban kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@istimo.com e-mail címen. Küldünk önnek egy kódot, amellyel a terméket a Packeta szolgáltatáson keresztül visszaküldheti.

A garancia nem terjed ki a következőkre:

  • a normál használatból eredő hibák
  • a termék nem rendeltetésszerű használata

Kérjük, a visszaküldött terméket gondosan csomagolja be, és mellékeljen egy hibaleírást.

Ha saját futárral szeretné visszaküldeni a terméket, a cím:

nurolo s.r.o.
Hněvkovského 30/65
61700 Brno
Csehország